Sunday, March 2, 2008

Uuel kuuel uued nööbid...

Toredat märtsi algust!

Enne kui ma asjadeni jõuan, tahaksin ära mainida, et millalgi eelmise kuu ajal ma otsustasin anda endale lollaka lubaduse, et ma hakkan korralikult peaaegu iga päev blogima. Ja ma olen seda juba mõnda aega teinud ka. Mitte, et mul midagi asjalikku öelda oleks olnud, aga see selleks. 29.veebruaril kirjutasin, eile aga kahjuks ei saanud seda teha. Nett otsustas katkeda või midagi, igal juhul ei suutnud ma oma arvutile selgeks teha, et tegelikult mul ikkagi ON nett. Seetõttu jäi ka päeva kirjeldus ära. Aga hea asi on see, et ega midagi märkimisväärset ei juhtunud ka.

Kuna ma igal hiljaöösel või varahommikul ming isissekande teen, siis on ta reeglina möödunud päeva kokkuvõte ja täna järgneb siis Märtsikuu esimese päeva kirjeldus.

Ärkasin päeval kell pool kaks. Kella verand kahe ajal käis õde mu und segamas ja üritas mind üles ajada, ma ei teind loomulikult teist nägugi. Kell kolmveerand kaks ma otsustasin siiski lõpuks end näole anda ja läksin elutuppa, kus õde kohe küsis, et kust on pärit ütlus "I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die!". Aus vastus - "South Park: Bigger, Longer & Uncut".

Kella kuueks vedasin end pirita velodroomi juurde, kus kuulukate kohaselt on uisuplats. Oligi. 25EEK pilet + 25/50EEK uisulaen. Ainus probleem, et plats on värskes õhus ja uisud on nürimast nürid! Sai seal tunnike kelku lastud ja poole aja möödudes hakkas taevast korralikku lumetormi tulema. Suht võimatu on vastutuult ilges tuisus uisutada.

Üldiselt, kui keegi sinna kavatseb minna, siis tehku seda enne 30.03.2008 ja ILUSA ILMAGA! Soovitatav oleks ka oma uisud võtta või lasta enne jääle astumist kohalikud uiskarid ära teritada. Ahjaa, üks asi veel...Jää...seda vist silutakse kord 24h jooksul! :S

2 comments:

Anonymous said...

Taname huvitavat teavet

Anonymous said...

Jah, ilmselt nii see on