Wednesday, March 12, 2008

The Writing Obsession!

Mingi aeg laekus mu postkasti kirjake BEST'ist, et ma olevat karjääripäevadelt võitnud mingit nänni ja ma tulgu sellele järgi. Kiirematele parem kraam. Nu ma siis täna läksin ja uurisin mis nänni seal pakutakse.

Oli 3 pappkasti, millest siis igas kastis oli mingit stuffi. Esimesse kasti ma ei piilund, teises oli igast t-särke, rätikuid, raamatu laadseid ollusi ja ma ei tea mida kõike veel. See kast mind ei huvitanud. Minu nänn oli kolmandas kastis. Sorisin seda tiba siis. Oli märkmepaberiblokke, oli pastakaid, oli erinevat sorti (õlle)pudeli avajaid, kaelapaelu, võtmehoidjaid, nokamütse, üks reklaamraamat põllumajanduse kohta, paar t-särki, cd-taskuid 10 plaadi jaoks jne. Mulle isiklikult hakkas silma üks piklik must karp "Inoxcrom" logoga ja sloganiga "The Writing Obsession!". Selle karbi sees oli teine karp. Kõvast materjalist hõbejat värvi ja samade kirjadega. Selle karbi sees oli aga üksainus pastakas. Karp ise ilus ja elegantne, nagu kirjatarvete poes klaasi taga need kallid pastakad oma karpidega. Valisin siis lõpuks selle kasuks ja läksin rahuloleva näoga koju ära.

Netti jõudes tuli mõte uurida mis sorti firma see Inoxcrom siis lõppude lõpuks on. Kontoritarbeid teevad nad. Otsisin oma pastaka toodete hulgast üles ja vaatasin palju selle eest siis ka küsitakse. Ei rohkem ega vähem kui $49.95 (509.20 EEK)!!!! Mul vajus mokk töllakile selle peale. Surfisin veel veidi ringi ja leidsin veel kõikvõimalikke hindasid sellele asjandusele, muuhulgas ka järgneva:d € 21,00.- (328.50 EEK) ja http://www.kb.ee/ pakkus teda baashinnaga 250.- (ilma käibemaksuta).

Tundub, et langetasin otsuse õige asja kasuks, kuigi paneb mõtlema, et kuidas nii hinnaline ese sinna kasti küll sattuda võis. Juu mõni loll vaatas, et "ah, mingi pastakas jälle!" ja viskas sinna :P

Pastakas ise näeb välja selline nagu pildilt näha võib. Lähivaatlusel väga korralikult valmistatud, plastmassist jubinaid küljes EI ole. Kirjade järgi on tegu kroomitud (läikiv osa) ja mati pinnaga roostevaba terasega. Ahjaa, graveering väidab, et tegu on Kunda Nordic'u pastakaga. Kaalu poolest on ta päris korralikult 40g, mis võrreldes tavalise pastakaga on hämmastavad 22g raskem (jah, inimesed, ma kaalun oma pastakaid...ja ma pole kunagi väitnud, et ma normaalne olen).

Igati kordaläinud päev, ma julgeks väita! =)

No comments: