Wednesday, February 27, 2008

Think for yourselves...question authority...

Eilse päeva kokkuvõte: "...". Ehk teisisõnu suur NULL. Tegelikult ühe avastuse siiski tegin. Nimelt hakkan tasapisi jõudma järeldusele, et Saku heledad õlled (peamiselt Rock ja võibolla ka Originaal) kõlbavad jälle juua. Kes mäletab, siis suve lõpul tekkis neile mingi kahtlane uriini-maitse juurde ja mulle tundub, et praegu seda enam ei ole...muidugi võin ma ka eksida, sest külmal õllel on normaalne maitse ja sooja pole ma siiani veel juua üritanud. Siiski on tarvis korraldada veel mõned katsed, et hüpotees täielikult kinnitatuks kuulutada. Stand by for updates.

Kirjade järgi peaks täna olema TTÜ-s promokampaania "Võti Tulevikku", mille raames ka kõikvõimalikke huvitavaid loenguid peetakse. Peaks mainima, et sellistel teemadel, mille peale ise oma mõistusega küll ei tuleks. Hämmingut tekitab, kui loed voldikult et toimuvad loengud teemal "Kuidas teha asju, mida ma ei taha teha?" ja ka "Enesekehtestamine: kuidas tegutseda nii, et jutule järgneb tegu?". Mõtlesime Kuukiire ja V6hruga siis järgi uurida, et mida asjalikku seal räägivad ka. Iseasi kas me sinna kohale jõuame, kuna iganädalase haridusega seotud loengu ja nende Huvitavate loengute vahel on paras jupp vaba aega ja ega mul erilist püsivust pole, kui asi ootamisse puutub. Eks näis mis saab.

Ääremärkusena mainiks ka seda, et ma pole veel otsustanud magama minna ja ilmselt nii jääbki, kuna 2h pärast tuleks kooli koperdada. "Haunted" on lihtsalt liiga hea raamat, et jätta hilistel öötundidel ta lugemata ja selle asemel magada. Magamine on siiski ületähtsustatud...

No comments: