Friday, July 6, 2007

St Mungo Maagiliste Vigastuste Osakond

Nüüdseks on siis lood sellised, et kahel juhul olen suutnud näiliselt olmeliste vahenditega endale koomilisi vigastusi tekitada. Esimene juhtum oli millalgi paar-kolm kuud tagasi, kui täiesti tavalise portselanist taldrikuga endale kätte lõikasin. Mis veel koomilisem, see juhtus siis, kui taldrikut suhteliselt pehme švammiga pesin. Taldrik lihtsalt läks poole pesu ajal käes pooleks ja täiesti ootamatult lõikus üks neist pooltest mulle ihhu. Wonderful. Kes veel on taldriku pooleks pesnud, tõstke käsi (soovitavalt veritsev).

Teine üliandekas lihunikutöö leidis aset eile öösel sel ajal kui endale pluusi selga ajasin. Midagi ma kätega vehkisin ja järsult avastasin, et olin kahe sõrmega piki laualambi serva äsanud, mille peale lamp mõnusa kolinaga piki aknaklaasi lendas (lamp mul aknalaua külge monteeritud). Tulemus - mõlemal sõrmel sümmeetrilised punakad vaod, millest mingit möga välja immitses. Oh joy!

Järgmisel korral tõenäoliselt suudan lusika või kustukummi kaasabil mõne andeka vigastuse saavutada....

No comments: