Saturday, December 23, 2006

Hansaseiklused

Sai siis ühel ilusal päeval tigupostkastist leitud ilus valge ümbrik. Selle sees, kujutage ette, oli kiri. Täitsa kiri kohe noh! Tähtedega ja puha...
Kirja avanud, läks pool entusiasmist kaduma. Selgus, et polegi kiri, vaid hoopis teade Hansapangalt. Pärast seda oli terve päev nõme.

Onud ja tädid olid seal mulle uue kaardi vorpind ja ähvardasid mu arve tühjaks teha (90 eeku oli mul seal hoiul...ja uue kaardi tegemine maksis, ennäe imet - 90 eeku :P). Ma paigutasin käesoelva paberi osavalt vanade ajalehtede hunniku vahele. Kusagil kaks kuni kolm nädalat hiljem, täpselt päev enne mu sünnipäeva, just sel momendil, kui ma arsti vastuvõtul viibisin, oli vaja ühel geniaalsel, meela meehäälega neiul mulle kõrva kisada, et mul kaart ootamas on ksukil prapõrgus, kuhu ma tavaliselt oma tiheda graafiku tõttu ei satu. Sest kui ainult kodu ja kooli vahelt sõita, siis ju ei jää kõrvalised kohad teepeale.

Lasin siis viisakalt saata teise kontorisse (vabaduse väljakul asuvasse Kawe kontorisse nuh). Kunagi mõned nädalad, võibolla isegi kuu aega hiljem tuli siis järgmine "teade", et mu kaart ootab mind aadressil forelli 2 ning et kaasa antakse hollywoodi vabapääse. Nagu jeee eksole, ma ilgelt käin hollikas kanni lehvitamas. Mõni päev või isegi nädal hiljem saabus siis sms, et jah, mu kaart mind ikka väga igatseb seal forellis.
Mõtlesin, et noh, mida on, saatsin ju Kawe'sse, miks kõik räägivad, et forellis on. Mingi aeg surfasin natuke hanzanet'is ringi. Leidsin, et mul 2. level ja saan 2 kingitust valida. Nu valisin siis tasuta kaardipikenduse ja tasuta kaupsi partnerkaardi. Esimese asja levelitunnistus tuli vist 15ndal kohale vms, teine jõudis alles eile mu lauale.

18ndal detsembril siis võtsin lõpuks jalad alla ja sikutasin oma paksu perse forelli kohale. Kaart nagu üldse ei olnud mind juba mingi 2 kuu ligi oodand eksole:P
Aga mida me siis avastame? Seda, et kaarti seal kontoris ei leita, arvuti andmetel on saadetud Kawesse ja viimasesse helsitades selgus, et kaart pole neile kohale jõudnud. Nagu mida kuradit??? Äge, eksole.
Aga kuna sellest veel ei piisa, siis teeme nii, et me ei leia seda kaarti millegipärast. No lahe, laseme siis uue kaardi tellimusel postkasti vajuda, kuid enne saame teada, et kahte kaarti korraa aktiivsena hoida ei ole võimalik. Rööviti mult siis hetkel viimanegi pangakaart!!!! Koju läksin kaardivõrra vasemana. 3 ja pool päeva rahatu olla....lahe, ma ütlen! Tädil oli seal nii häbi, et vabandas ette ja taha ja andis lõpuks Hanza shokolaadiraha mulle Krt, selline asi lihtsalt toob muige näole rsk:P

Täna siis lõpuks sain oma kauaoodatud kaunikese kätte, aga näe, kasutama ei jõudnudki veel. Aga kujutage ette, nad ei andnud mulle mu hollywoodi pääset!!! Ma olin nii kurb. Vot mida kõike võib üks pisike plastikust plänn inimesega teha...

3 comments:

ELO said...

Ses mõttes Timps, et... nagu minu jaoks väga päevakorraline teema :S mulle nagu saadeti tigumaili, muidu maili ja smsi ja tagatipuks hellistati sinna prantsuse maale ka veel... ütsin, siis tookord, et olen väljamaal ja tulen jõuludel võtan -rahunege! Ikka saatsid veel ühe smsi otsa.. nüüd ma pidin toolilt pikali kukkuma, et 90 eeku see nali ja siis ta vabandas ja jahus levelitest ja... ma mõtsin just, et aajeee.. mitmes level vaja saada on selle lühikese ajaga, mis ma siin olen (hakkan usinalt kaardiga maksma:S)... rks närvi ajas.. tere tulemast eestimaale! ma vaatan jah, et liigume lääne poole.. sama jabur kui konnasööjate vabariik!!!

PS! aga mina sain hollika vabapääsme :D aajeee

rotiplika said...

nuh, siis ei ole mina ainus seikelja selle hansapangaga... samamoodi tuli kiri, et teie kaar asub kuskil jõgeva kontoris... kuna ei reageerinud sellele, helistati ühel hommikul suht varakult, et kas lähete oma kaartile järgi ka v. lasin siis saata akadeemia tee kontorisse... läks tükk aega mööda, tuli sõnum: teie kaart jõgeva kontoris... lootsin, et ikka mitte... läksin siis sinna tallinna kontorisse, öeldi, et kaart kohal küll, aga levelid ja värki... mõtlesin, et ega ei raatsi seda 90 eeku maksta küll... tellisin tunnistuse... 14 päeva jooksul saadetakse... ja muidugi kodusel aadressil, mis asub teises eesti otsas... ja selle aja jooksul suutis jälle miski 2 sõnumit tulla, et teie kaart jõgeva kontoris ja blaa blaa... aga nuh, enne aasta lõppu sain oma kaartikese ikka kätte... aga nad siiski võiksid oma süsteemiga midagi ette võtta seal!!!

HerrTipsu said...

"buttf*cked by the federal system" ütleks selle peale. Nad naudivad meie, tavakodanike mõnitamist!!!